Når du bliver kunde hos os, så lader vi dig ikke bare i stikken. Det kan kun ende i skuffelser. Derfor holder 2 gange årligt statusmøder. For at sikre alt lever op til jeres forventninger. Emnerne dækker alt, der har noget med Sekoia at gøre. Fra det tekniske til best practices og feature ønsker. I sætter agendaen.
I Sekoia står vi ikke stille. Faktisk så laver vi nye features til vores produkt hver anden uge. Udover normale release notes afholder vi også et webinar, når vi laver nye features. Her vil vi vise featuren og besvare spørgsmål. Vi giver jer også en orientering om, hvad vi arbejder på de kommende 2 uger.
Vi anbefaler at samle jeres superbrugere årligt. For at få genopfrisket brugen af systemet og sikre, alle bruger Sekoia på den samme måde. Det er også et godt tidspunkt at implementere nye features, da alle er samlet under samme tag.
2 gange årligt samler vi lederne fra alle vores kunder. Målet er vidensdeling og inspiration til brug af Sekoia. I kan selv bestemme agendaen. Vi faciliterer kun netværket.