Sekoia Administrationen - Sekoia

Administration er hjørnestenen i en stærk planlægning

Her opbygges de planer og arbejdsgange, som kollegerne får ud på deres tablets, telefoner og skærme.
Træk rapporter i Sekoia

Hent rapporter

Du kan trække rapporter over de fleste ting i Sekoia. Der bliver opsamlet meget data i løbet af en dag, men fra administrationen kan du let samle det i en overskuelig rapport. Det kan blandt andet bruges til opfølgning på visitation, justering af plejeindsatsen, eller til at levere bedre pleje.
Rediger indhold der skal vises

Skab arbejdsgange

Sekoia er bygget fleksibelt op fra bunden. Det betyder, at Sekoia er lavet til at understøtte jeres praksis. Du kan selv opbygge skemaer og lignende, så de giver mening for jeres kontekst.
Vælg de rapporter de vil se

Sæt systemet op

Det er lige så let at ændre opsætning, som det er at sætte det op. Det betyder, at hvis måden i arbejder på ude i praksis ændrer sig, så kan Sekoia let tilpasses. Så undgår i at gamle arbejdsrutiner sidder fast i praksis.
"Med Sekoia kan vi registrere på et øjeblik, og de data kan trækkes ud fra administrationen, når sagsbehandleren ringer. Vi kan endda se, hvad årsagen er, hvis vi ikke har nået målet, fx. hvis vi har tilbudt gåturen, men borgeren har afslået".
Pædagog og faglig koordinator, Anja Toftgaard

Gem relevante filer om borgeren

Håndtering af filer i Sekoia

Sikker håndtering af borgerens dokumenter

Du kan samle alle dokumenter og filer, måtte have i Sekoia. Så de ikke ligger og samler støv i et arkivskab. Eller fordelt mellem en masse forskellige programmer. Det kan være alt fra borgerens livshistorie til juridiske dokumenter. Valget er op til dig.
thumbnail af administration video

Træk rapporter

Skab pleje- og indsatsplaner

Konfigurer systemet