Læs mere om hvordan Sekoia arbejder med data - Sekoia

Data

Datasikkerhed og tilgængelighed er vigtige faktorer, når man vælger IT. Også for et system som Sekoia. Derfor er det også noget, vi tager højde for. Her kan du læse mere om, hvad vi konkret gør.

Strukturer din data med nationale og internationale standarder som fx

FSIII

VUM

ICF

Hvad skal vi bruge data til?

På 1 plejecenter med 40 borgere, laver man i gennemsnit 700 registreringer i Sekoia. Hver dag. Breder vi det ud til yderligere 5 plejecentre, er der tale om knap 1.3 mio. touchpoints om året.
Roller og Rettigheder
I Sekoia bliver alle tildelt en rolle med forskellige rettigheder. Det betyder blandt andet, at man ikke behøver at være lokalt til stede for at få adgang til data. Der bliver lavet en log over de brugere, der laver ændringer i systemet.
Læs mere
GDPR
Vi er også med på GDPR-bølgen. Data er krypteret, så udefrakommende ikke kan tilgå det. Det beskriver vi i databehandleraftaler, som sikrer, at al information bliver behandlet på den sikreste måde.
Læs mere
99,97 % oppetid
En af de bekymringer, der fylder for vores kunder, er systemet tilgængelighed. Vi holder øje med alt 24/7 og har ingen servicevinduer. Det betyder, at Sekoia har en oppetid på 99,97 %.
Læs mere
"Man kan sige, vi leder efter ’sundhedstegn’ i vores ledelsesinformation. Hvis noget ofte flyttes, kan vi se hvorfor og bruge det som motivationsredskab for teamet, så vi kan finde årsagen og gøre noget ved det.”
Helle Ernst Carlson, Plejehjemsleder, Bertram Knudsens Have
"Vi har en borger, som havde enormt mange nødkald. Når vi hastede frem, viste det sig ofte at dreje sig om saftevand og andre hyggelige, men små ting. Her har vores registreringer hjulpet os med at forstå vedkommende bedre og sikre en mere hensigtsmæssig brug af nødkaldet."
Karina Lange, Forstander Meta Mariehjemmet