Intet slår
en hjælpende hånd

Der er i disse dage berettiget fokus på fordelingen af budgetmidler på ældreområdet. Antal personale vs. antal borgere ser uheldigt dalende ud, og det udligner en ældremilliard ikke. Fra 1.3 for år tilbage til de 0.7 i dag. Nok tilbydes nye værktøjer og hjælpemidler, men det ændrer heller ikke på, at tilflytterne gradvis bliver dårligere og har et større plejebehov. Serviceniveauet og nærværet vil komme til at svinge, hvis ikke vi passer på. Og passer på hinanden.

3 digitale tips der
opkvalificerer fagligheden

På mange plejecentre og bosteder er hverdagen præget af travlhed, som gør det svært for personalet at prioritere deres opgaver og skabe den ønskede tid til hver enkelt borger. Der stilles samtidig høje krav til kommunerne om at dokumentere indsatsen og sikre serviceniveauet. Det krydspres kræver meget af arbejdspladsen og særligt kommer der tryk på de faglige beslutninger.

19.06.2017   |   LÆS MERE
Microsoft og Sekoia går sammen
om at skabe sikker og bedre pleje

Microsoft og Sekoia er gået sammen om at skabe en platform, som forbedrer kvaliteten og effektiviteten af pleje. Ved at mindske papirarbejde og administrationen på plejehjem, hjælper Sekoia kunderne med at skabe bedre pleje og et attraktivt arbejdsmiljø for plejepersonalet.

17.05.2017   |   LÆS MERE
Sådan for du maksimalt
udbytte af digitale teknologier

Når man har valgt at investere i et digitalt planlægnings- og kommunikationsværktøj, følger der ofte høje forventninger med til en øget effektivitet i hverdagen, og ikke mindst bedre pleje til borgerne. Det er trods alt af den årsag, man har investeret i systemet til at starte med. Disse resultater vil dog ikke opstå på magisk vis, bare fordi man har betalt for systemet.

17.05.2017   |   LÆS MERE
Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911