Cases med Sekoia

Brønderslev: Ensartet opgaveløsning
sikrer kvaliteten og oplevelsen

Medarbejderne på Nordstjernen i Brønderslev løb frem og tilbage til computeren på kontoret for at registrere, dokumentere og finde data om borgerens helbred. Med mange papirlapper og skemaer havde personalet svært ved at finde den rette information og samtidig huske at få dokumenteret alt. Den kamp valgte bostedet at tage op; mod usikkerhed og med et tidssvarende digitalt redskab til at håndtere opgaveløsningen.

Kolding: Nærvær med
digitalt overblik

Gule sedler, arbejdsbeskrivelser, døgnrytmerapporter og aktivitetskalendere er et udpluk af de værktøjer, personalet på plejecenteret Bertram Knudsens Have i Kolding har erstattet med Sekoia. De er gået fra en hverdag, hvor de skulle gennem stakkevis af papirer for at finde den nødvendige information, til en hverdag hvor langt mere information er samlet digitalt og lige ved hånden.

Odense: Bedre pleje
for færre penge

I 2013 undersøgte Odense Kommune forholdene på de kommunale plejecentre, og konklusionen var klar: Plejerne oplevede en hverdag med for mange afbrydelser og for lidt tid med borgerne. Med udsigt til besparelser skulle løsningen findes i smartere arbejdsgange, ikke flere ansatte, og valget faldt på Sekoia.

Holbæk: Al viden
samlet ét sted

I 2015 sagde plejecentret Elmelunden farvel til lange lister og fælleskalendere. Og goddag til velfærdsteknologi. Med Sekoia som værktøj gik centret til kamp mod fejl og utryghed.

Holstebro: Dokumentation
som en del af hverdagen

Hvordan undgår man, at dokumentation bliver en sur pligt? Man gør det til en naturlig del af dagligdagen med borgerne, lyder svaret fra bostedet Hyldgården, hvor Sekoia er installeret i 42 boliger.

Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911